Tesco laktózmentes élelmiszer választékbővítés 2016
NyomtatásA Tesco gondol a speciális étrendet követő vásárlókra is!
Korábban már beszámoltunk arról, hogy a TESCO kiemelt figyelmet fordít a speciális táplálkozási igényű fogyasztókra, ezért folyamatosan bővíti többek között a laktózmentes élelmiszer választékát is.
A TESCO választékban már 38 kifejezetten laktózmentes élelmiszer található meg.
A nagyrészt hazai beszállítóktól származó termékek felismerését színkódolással segíti a TESCO:
- a csökkentett laktóztartalmú termékek lila,
- a gluténmentes élelmiszerek narancssárga
- a biotermékek zöld
- a hozzáadott cukor nélküli termékek kék
- míg a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termékek
rózsaszín jelölést kaptak.
Most 300 újabb termék került be a TESCO speciális élelmiszer kínálatába, így összesen már 1000 féle: gluténmentes, laktózmentes, bió vagy hozzáadott cukrot nem tartalmazó élelmiszer közül válogathatnak a vásárlók.
További tájékoztatást kértünk a Tesco-tól, amit megkapjuk kiegészítjük a cikkünket az újabb információkkal.
A Tesco webáruházában található laktózmentes élelmiszerek: bevasarlas.tesco.hu
A Tesco sajtóközleménye:
Budaörs, 2016. február 17.
A Tesco több mint 300 új termékkel bővítette speciálisélelmiszer-kínálatát, így a vásárlók már közel 1000 termék közül választhatnak attól függően, hogy bio, csökkentett laktóztartalmú, gluténmentes, hozzáadott cukor nélküli terméket keresnek, esetleg az egészséges táplálkozást részesítik előnyben.
Magyarországon a becslések szerint 1,5 millióan szenvednek cukorbetegségben, és a lakosság körülbelül 35-40 százaléka laktózérzékeny, az egyébként ritkának tűnő lisztérzékenység pedig a népesség 1-2 százalékát érinti. Szervezetünk allergiás reakcióit és a betegségek kialakulását sajnos nem tudjuk befolyásolni, a megfelelő ételek választásával azonban megelőzhetjük a problémákat. A speciális táplálkozás viszont gyakran nem döntés kérdése, hiszen bizonyos betegségek egész életen át tartó diétát igényelnek. Mindemellett egyre többen választják a kiegyensúlyozott táplálkozást, amelynek elengedhetetlen kellékei a gondos odafigyeléssel készült, egészséges alapanyagok.
Az áruházlánc nagy hangsúlyt fektet arra, hogy az ételintoleranciában, cukorbetegségben érintett, valamint a kiegyensúlyozott táplálkozást követő vásárlóik is megtalálják a megfelelő alapanyagokat. A Tesco már az első hazai áruház megnyitása óta forgalmaz speciális élelmiszereket, hogy így segítsen a családoknak újra felfedezni az étkezés örömét, és megkönnyítse számukra az egészségesebb választást. Az áruházlánc az étkezési szokások változását figyelembe véve kínálatát megújította, szélesítette s már 820 féle speciális szárazáru terméket és 123 féle frissárut kínál vásárlóinak. A kibővült kínálatban összesen 308 féle bio, 152 hozzáadott cukor nélküli, 150 gluténmentes, 38 csökkentett laktóztartalmú és 295 speciálisan a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termék kapható.
A biotermékek között tojás, húsáru, tejtermék és liszt is kapható az áruházakban, melyek vegyi anyagoktól mentes ökológiai gazdaságokból származnak, és nem tartalmaznak egészségre káros anyagokat, így például mesterséges adalékanyagokat, vagy színezéket. A csökkentett laktóztartalmú termékek kínálatában túró, vaj és tejdesszert is szerepel. A cukorbetegek és diétázók hozzáadott cukor nélkül készült kekszek, csokoládék és lekvárok közül választhatnak, a gluténérzékenyek pedig például számukra kifejlesztett sajttallért, muffint és pudingport is vásárolhatnak. A kiegyensúlyozott táplálkozás hívei étrendjüket organikus rizsitallal, tofuval, növényi kenőkrémekkel, kókusztejjel, mandulaliszttel, paleo termékekkel tehetik változatossá. A nagyrészt hazai beszállítóktól származó termékek kiválasztását az egyedi színkódolásuk segíti az áruházakban: a biotermékek zöld, a hozzáadott cukor nélküli termékek kék, a gluténmentes termékek narancssárga, a csökkentett laktóztartalmú termékek lila, míg a kiegyensúlyozott táplálkozás részét képező termékek rózsaszín jelölést kaptak.
A TESCO-GLOBAL Áruházak Zrt.
A Tesco 208 magyarországi áruházában hetente átlagosan 3 millió vásárlót szolgál ki friss élelmiszerrel. Az egyik legnagyobb privát munkaadó az országban: több mint 20 ezer munkatársának biztosít állást. A vállalat 1 százalékkal járul hozzá a hazai gazdaság bruttó nemzeti termékéhez. Élelmiszerválasztékában található 3200 sajátmárkás termék felét itthon állítják elő, beszállítóinak csaknem 80 százaléka – közel 1100 vállalkozás – magyar. A Tesco Online Bevásárlás Szolgáltatásával, kis formátumú üzleteivel és hipermarketeivel napról-napra közelebb viszi vásárlóihoz az elérhető árú és jó minőségű termékeket. Az áruházlánc aktívan támogatja az egészséges táplálkozás előtérbe kerülését, az élelmiszerpazarlás elleni küzdelmet és a helyi közösségeket.
További információ:
Kapcsolódó bejegyzések:
A TESCO bővítette mentes és bio termékválasztékát
A TESCO nagyobb figyelmet kíván a jövőben fordítani a mentes és bio termékek választékára. 100-fle termékkel bővült a laktózmentes, gluténmentes,...
Laktózmentes tejtermék a Tesco sajátmárkás kínálatában
Laktózmentes tejtermékekkel bővül a Tesco sajátmárkás kínálata. Kiváló minőségű tej, túródesszert, kakaó, tejföl, túró és habtejszín is várja mostantól a...